Εφαρμόζοντας το πρότυπο ISO 9001:2015, τηρούμε απαρέγκλιτα αυστηρές διαδικασίες όσον αφορά τόσο τη διαχείριση του προς ψηφιοποίηση υλικού (παραλαβή, αποθήκευση, παράδοση κ.λπ.) όσο και τη μέθοδο της ψηφιοποίησης (συνδεσμολογίες, ποιοτικός έλεγχος κ.λπ.). Οι διαδικασίες αυτές μάς διασφαλίζουν πως κάθε εργασία η οποία διενεργείται είναι καταγεγραμμένη, από την παραλαβή του υλικού έως και την παράδοση του ψηφιοποιημένου αρχείου στον πελάτη.
Κατά την παραλαβή του υλικού, συμπληρώνεται ένα έντυπο με τις παρατηρήσεις του πελάτη και τις προδιαγραφές του έργου (είδος αρχείων, αρχειοθέτηση, μέσο αποθήκευσης κ.λπ.), ορίζοντας, ταυτόχρονα, και συγκεκριμένη ημερομηνία παράδοσης. Όλοι οι περιέκτες του φωτογραφικού υλικού (φάκελοι, magazines, carousels ή κουτιά) που παραλαμβάνονται, πριν τοποθετηθούν στο χώρο της ψηφιοποίησης, αριθμούνται με ένα μοναδικό αριθμό, αλλά και με το επώνυμο ή την επωνυμία του πελάτη. Με αυτό τον τρόπο, τίποτα δεν χάνεται ή δεν μπερδεύεται με το υλικό ενός άλλου πελάτη. Επιπροσθέτως, η ανωτέρω αρίθμηση αποτελεί σημαντικό μηχανισμό και όσον αφορά τον ποιοτικό έλεγχο ο οποίος διενεργείται σε κάθε ψηφιακό αρχείο, καθώς γνωρίζουμε ποια πόζα θα πρέπει να ελεγχθεί και, εν συνεχεία, να επαναψηφιοποιηθεί, εάν κάτι τέτοιο απαιτηθεί.
Στην Office Support τηρούμε συγκεκριμένες διαδικασίες για το βέλτιστο παραγόμενο αποτέλεσμα. Ενδεικτικά, αλλά όχι περιοριστικά, εφαρμόζουμε τα κατωτέρω: