Σύστημα διαχείρισης σύμφωνα με το πρότυπο ISO 9001:2015
Εφαρμόζοντας το πρότυπο ISO 9001:2015, τηρούμε απαρέγκλιτα αυστηρές διαδικασίες όσον αφορά τόσο τη διαχείριση του προς ψηφιοποίηση υλικού (παραλαβή, αποθήκευση, παράδοση κ.λπ.) όσο και τη μέθοδο της ψηφιοποίησης (συνδεσμολογίες, ποιοτικός έλεγχος κ.λπ.). Οι διαδικασίες αυτές μάς διασφαλίζουν πως κάθε εργασία η οποία διενεργείται είναι καταγεγραμμένη, από την παραλαβή του υλικού έως και την παράδοση του ψηφιοποιημένου αρχείου στον πελάτη.
Κατά την παραλαβή του υλικού, συμπληρώνεται ένα έντυπο με τις παρατηρήσεις του πελάτη και τις προδιαγραφές του έργου (είδος αρχείων, αρχειοθέτηση, μέσο αποθήκευσης κ.λπ.), ορίζοντας, ταυτόχρονα, και συγκεκριμένη ημερομηνία παράδοσης. Όλες οι κασέτες, δίσκοι βινυλίου, μπομπίνες ή MiniDiscs που παραλαμβάνονται, πριν τοποθετηθούν στο χώρο της ψηφιοποίησης, αριθμούνται με ένα μοναδικό αριθμό, αλλά και με το επώνυμο ή την επωνυμία του πελάτη. Με αυτό τον τρόπο, τίποτα δεν χάνεται ή δεν μπερδεύεται με το υλικό ενός άλλου πελάτη. Επιπροσθέτως, η ανωτέρω αρίθμηση αποτελεί σημαντικό μηχανισμό και όσον αφορά τον ποιοτικό έλεγχο ο οποίος διενεργείται σε κάθε ψηφιακό αρχείο, καθώς γνωρίζουμε ποια κασέτα θα πρέπει να ελεγχθεί και, εν συνεχεία, να επανεγγραφεί με διαφορετική συσκευή, εάν κάτι τέτοιο απαιτηθεί.
Στην Office Support τηρούμε συγκεκριμένες διαδικασίες για το βέλτιστο παραγόμενο αποτέλεσμα. Ενδεικτικά, αλλά όχι περιοριστικά, εφαρμόζουμε τα κατωτέρω:
- Οι συσκευές αναπαραγωγής συντηρούνται ανά τακτά χρονικά διαστήματα και οι κεφαλές/βελόνες ελέγχονται και καθαρίζονται έπειτα από τον απαιτούμενο αριθμό των κασετών που έχουν προηγουμένως αναπαράξει (διαφοροποιώντας αυτόν τον αριθμό ανάλογα με την κατάσταση του πρωτότυπου υλικού).
- Κάθε κασέτα ήχου αναπαράγεται, αρχικά, από διαφορετικές συσκευές, προκειμένου να επιλεγεί εκείνη η οποία δίνει το καλύτερο αποτέλεσμα, και, εν συνεχεία, γυρίζεται δύο φορές, μπροστά και πίσω, προκειμένου να τυλιχθεί με την ένταση του μοτέρ της συσκευής που θα την αναπαράξει. Με αυτόν τον τρόπο, η αναπαραγωγή της κασέτας είναι ομαλότερη και η ανίχνευση τυχόν προβλημάτων ευκολότερη (π.χ., τσακισμένη ή κομμένη ταινία, σπασμένο κέλυφος ταινίας κ.λπ.).
Κάθε ψηφιακό αρχείο ελέγχεται ανά 5-10 λεπτά, ούτως ώστε να εντοπισθούν τυχόν προβλήματα. Σε περίπτωση που διαπιστωθεί κάποιο πρόβλημα, η κασέτα αναπαράγεται με διαφορετική συσκευή και, εάν διαπιστωθεί πως το αποτέλεσμα είναι καλύτερο, τότε επαναψηφιοποιείται με τη νέα συσκευή. Σε κάθε περίπτωση, τηρείται αναλυτικό αρχείο με πληροφορίες για τη συσκευή μέσω της οποίας έγινε η ψηφιοποίηση, αλλά και για τον υπολογιστή που χρησιμοποιήθηκε. Επίσης, αξίζει να αναφερθεί πως κάποιες κασέτες αποδίδουν καλύτερα με τη δεύτερη ή τρίτη φορά που αναπαράγονται. Κάτι τέτοιο είναι αρκετά σύνηθες και πάντα το λαμβάνουμε υπόψη.
- Ελέγχουμε το σύνολο της κάθε κασέτας/μπομπίνας, ανεξάρτητα εάν δεν μας δίνει κυματομορφή ήχου. Κάθε κασέτα που επιστρέφουμε είναι γυρισμένη πλήρως, στην αρχή ή στο τέλος της, πιστοποιώντας έτσι τον πλήρη έλεγχό της.